Sosnowiec Miejski Rzecznik Konsumentów: zmiana siedziby
Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmować będzie teraz wszystkich interesantów od najbliższego czwartku - 17 października 2013 r. w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Mościckiego 14 (parter), a nie w budynku przy al. Zwycięstwa 20. W związku ze zmianą siedziby w środę 16 października biuro rzecznika będzie nieczynne.
Sosnowiec Miejski Rzecznik Konsumentów: z czym do rzecznika?
Do zadań Miejskiego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności:
Zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów
Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów
Współdziałanie z właściwym miejscowo delegaturami Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi
Wykonywanie innych zadań określonych w ustawie lub w przepisach odrębnych
Miejski Rzecznik Konsumentów w Sosnowcu wykonując zadanie powiatu jakim jest ochrona konsumentów udziela porad prawnych i pomocy wyłącznie mieszkańcom Miasta Sosnowca.
Mieszkańcy Sosnowca mogą zgłaszać się do Miejskiego Rzecznika Konsumentów:
osobiście - w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałki od 7.30 do 17.00, w pozostałe dni 7.30 - 15.30);
telefonicznie - 296-0-428;
korespondencyjnie - Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów,
ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec;
zapytania mogą być kierowane pocztą elektroniczną - [email protected]
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?