- Nadal zachęcamy klientów do korzystania ze zdalnych form obsługi oraz kontaktowania się z nami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem czatu on-line. Wszystkie sprawy można załatwić z wykorzystaniem formularzy zamieszczonych na stronie internetowej TAURONA - podkreśla Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia. - To bardzo wygodna forma obsługi. Od 16 marca, czyli od momentu wprowadzenia ograniczeń co do kontaktu osobistego, w taki sposób obsłużyliśmy ponad milion naszych klientów - dodaje rzecznik.
Sposób funkcjonowania placówek obsługi dostosowany został do obowiązujących aktualnie wymogówsanitarnych i higienicznych. Aby zachować wymagane zasady dystansu, ograniczono liczbę czynnych stanowisk obsługowych i oznaczono miejsca oczekiwania. Na stanowiskach obsługowych i informacyjnych zamontowano panele oddzielające klientów od pracowników. Przygotowano również środki dezynfekcyjne, a pracownicy oraz klienci mają obowiązek zasłaniania nosa i ust.
Wykaz udostępnionych klientom punktów obsługi oraz godziny ich otwarcia znajdują się na stronach internetowych (www.tauron.pl oraz www.tauron-dystrybucja.pl).
Klienci, którzy preferują bezpośrednie formy obsługi, mogą również korzystać z punktów partnerskich TAURONA, których pracownicy mają pełnomocnictwo do załatwiania niektórych formalności związanych z prądem i gazem. W punktach partnerskich TAURONA można wybrać ofertę, zawrzeć umowę na prąd i gaz czy przepisać licznik na inną osobę w przypadku sprzedaży lub wynajmu mieszkania i domu.
Wykaz punktów partnerskich TAURONA dostępny jest na stronie internetowej (https://www.tauron.pl/dla-domu/kontakt/punkty-partnerskie).
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?