Główny nacisk położony zostanie na warstwie wizualnej. Już za tydzień w centrum pojawi się osiem billboardów, na których umieszczone są treści mające uświadomić mieszkańcom zjawisko przemocy w rodzinie.
Wsparciem dla nich będzie ponad tysiąc plakatów, które zawisną m.in. w instytucjach publicznych, placówkach oświatowych czy środkach komunikacji miejskiej (tramwaje, autobusy).
Przygotowano także ponad 50 tysięcy ulotek i 25 tzw. potykaczy czyli banerów stojących na ulicy.
Zgodnie z założeniem tej kampanii społecznej billboardy będą obecne w mieście przez miesiąc podobnie jak plakaty i ulotki.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?