Dwaj studenci praskiej szkoły filmowej przygotowali zakrojoną na dużą skalę prowokację, demaskującą ludzką łatwowierność, konsumpcjonizm, fascynację supermarketami. Prowokację, tyle śmieszną, ile tragiczną. Kiedy Pragę obiega lotem błyskawicy wiadomość o otwarciu nowego sklepu, mieszkańcy czeskiej stolicy popadają w euforię. Wszystkiemu towarzyszy profesjonalna kampania reklamowa: miasto pełne jest plakatów, ulotek, reklam w telewizji i radiu, a na ulicach kuszą kolorowe bilbordy.
Wstępne hasła kampanii, przygotowanej na zlecenie studentów przez agencję marketingową, mają pozornie zniechęcić potencjalnych klientów. Slogany głoszą: „nie idź tam”, „nie kupuj”, „nie wydawaj”, by w ostatnim momencie przed rzekomym otwarciem zdradzić przyszłym klientom lokalizację sklepu. Wielkie jest zdziwienie mieszkańców Pragi, gdy po męczącym truchcie ulicami stolicy, widzą przed sobą jedynie rusztowanie z kolorowym nadrukiem.
Wiosenne projekcje w majowe czwartki odbywają się pod hasłem: MEDIALNE SHOW. Po każdej projekcji zapraszamy do udziału w dyskusji z krytykiem i kulturoznawcą.
Projekcje w ramach Ambitnego Kina Studyjnego zostały dofinansowane przez Urząd Miejski w Sosnowcu i są udostępniane BEZPŁATNIE. Wejściówki czekają już na zainteresowanych w sekretariacie KANY w Sosnowcu, przy ul. Legionów 10. Prosimy o ich wcześniejsze odebranie i okazanie przy wejściu na salę projekcyjną
– pozwoli nam to na odpowiednie przygotowanie seansu. Liczba miejsc ograniczona!
Zachęcamy także do odebrania z sekretariatu KANY bezpłatnej karty klubowej, dzięki której będzie można poznać bieżący repertuar.
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?