Promocja w Lidlu. Klienci oszukują, więc sklep wycofuje się z akcji promocyjnej/b]
Klienci Lidla zwęszyli sposób na zwyczajne oszustwo i masowo zaczęli kupować towary za setki złotych, następnie przepakowywali je do innych opakowań i oddawali opakowania oryginalne, inkasując zwrot gotówki.
Zarząd Lidla zareagował błyskawicznie, kończąc akcję promocyjną. Miała ona na celu promowanie własnych marek, a skończyła się spektakularnym oszustwem na wielką skalę. W wielu sklepach Lidl zaczęło brakować gotówki w kasach.
Tak o towary walczą klienci Lidla w Sosnowcu
Lidl nie spodziewał się, że Polacy w nieuczciwy sposób wykorzystają promocję.
Promocja pod hasłem „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" miała zachęcić klientów do kupowania produktów marek własnych Lidla. W regulaminie nie było ograniczenia kwotowego. Jedynym zastrzeżeniem było to, że nie można kupić więcej niż 10 sztuk jednego produktu.
Kasjer miał obowiązek zwrotu pieniędzy za oddany nie tylko pełnowartościowy towar, ale także w tych sytuacjach, gdy niezadowolony klient decydował się na zwrot pustego opakowania.
Klienci Lidla zwęszyli sposób na zwyczajne oszustwo i masowo zaczęli kupować towary za setki złotych, następnie przepakowywali je do innych opakowań i oddawali opakowania oryginalne, inkasując zwrot gotówki.
Zarząd Lidla zareagował błyskawicznie, kończąc akcję promocyjną. Miała ona na celu promowanie własnych marek, a skończyła się spektakularnym oszustwem na wielką skalę. W wielu sklepach Lidl zaczęło brakować gotówki w kasach.
Tak o towary walczą klienci Lidla w Sosnowcu
Lidl nie spodziewał się, że Polacy w nieuczciwy sposób wykorzystają promocję.
Komunikat biura spółki Lidl
„Chcielibyśmy poinformować, że podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej „Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)”. Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta".
Promocja pod hasłem „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla" miała zachęcić klientów do kupowania produktów marek własnych Lidla. W regulaminie nie było ograniczenia kwotowego. Jedynym zastrzeżeniem było to, że nie można kupić więcej niż 10 sztuk jednego produktu.
Kasjer miał obowiązek zwrotu pieniędzy za oddany nie tylko pełnowartościowy towar, ale także w tych sytuacjach, gdy niezadowolony klient decydował się na zwrot pustego opakowania.
Wideo
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
Polecane oferty
Materiały promocyjne partnera