W środę 21 czerwca rozpoczęło się głosowanie, które jest prowadzone w miastach i powiatach naszego województwa. Oddawane głosy odnotowujemy również w rankingu wojewódzkim.
- Udział w plebiscycie Mistrz Handlu jest dla właścicieli sklepów znakomitą promocją - mówi Krzysztof Gronowicz, dyrektor marketingu „Dziennika Zachodniego”.
Właściciele sklepów, butików, kwiaciarni, które w miastach i powiatach zdobędą najwięcej głosów, otrzymają medal Mistrzowie Handlu wręczany podczas uroczystej gali przez marszałka województwa śląskiego, dyplom przygotowany do ekspozycji w placówce handlowej, wstęp dla dwóch osób na 90’Festival odbywający się 12 sierpnia w Katowicach, w dolinie Trzech Stawów oraz voucher o wartości 2000 zł na reklamę w „Dzienniku Zachodnim” i w serwisie www.dziennikzachodni.pl
Kto aktualnie prowadzi w naszym plebiscycie? ZOBACZ TUTAJ
Cały plebiscyt ma na celu promocję punktów handlowych, które dzięki jakości usług i produktów z powodzeniem wygrywają konkurencyjną walkę z wielkopowierzchniowymi marketami i sieciowymi sklepami w wielkich galeriach handlowych.
- Małe kwiaciarnie są popularne, bo o ile w marketach sprzedawane są kwiaty najgorszego sortu, które stoją najwyżej dzień-dwa, to w mniejszych można nabyć świeże kwiaty. Zawsze też można liczyć na poradę i fachową opinię - podkreśla Agnieszka Rubik, właścicielka sosnowieckiej Manukwiatury by A.Rubik.
Większość kandydatów podkreśla, że zgłoszona została przez klientów.
- To bardzo miła forma uznania - usłyszeliśmy w sosnowieckich Kwiatowych Inspiracjach.
Zarówno klienci, jak i właściciele do godziny 20.59 mogą jeszcze oddać głos na któregoś z kandydatów.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?