- Przyjmując na siebie odpowiedzialność za zaistniałą sytuację, pragniemy podkreślić, że sytuacja ta miała charakter wyjątkowy i wynikała ze splotu okoliczności, których nie można było przewidzieć, pomimo istniejących procedur i strategii bezpieczeństwa stosowanych w spółce. Zdajemy sobie w pełni sprawę, że niezależnie od ich charakteru, wyżej wymienione okoliczności nie mogą stanowić usprawiedliwienia i nie rekompensują w żaden sposób niedogodności i utrudnień, jakie dotknęły Mieszkańców Dzielnic Sosnowca pozbawionych dostaw wody zdatnej do spożycia. Zapewniamy jednocześnie, że do rozwiązania problemu zostały zaangażowane wszystkie służby przedsiębiorstwa, których zadaniem jest nie tylko doprowadzenie do przywrócenia mieszkańcom Sosnowca dostaw wody o właściwych parametrach jakościowych, ale również spowodowanie, aby tego typu sytuacje zostały w przyszłości wyeliminowane. Mając na uwadze powyższe, w imieniu Górnośląskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów SA w Katowicach, zwracamy się o przyjęcie przez Pana Prezydenta, a za Pana pośrednictwem przez Mieszkańców Sosnowca, przeprosin za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności i utrudnienia z niej wynikające. Jednocześnie mając na uwadze dbałość o Wszystkich Odbiorców wody dostarczanej przez Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów SA w Katowicach, informujemy, że w najbliższym czasie przekażemy dokładne informacje o podjętych krokach zmierzających do zrekompensowania poniesionych strat przez Klientów Naszego Przedsiębiorstwa - czytamy w piśmie GPW SA.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?