Pomysłodawcą i organizatorem akcji jest Goethe-Institut Polen. Honorowy patronat nad projektem objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej. Celem projektu jest wzrost popularności języka niemieckiego w Polsce. Istotą kampanii jest 5 jeżdżących po Polsce samochodów oznakowanych logo "Deutsch Wagen Tour". Podstawowym wyposażeniem aut są różnego rodzaju pomoce naukowe, podręczniki, płyty z muzyką i filmami oraz drobne prezenty. Lektorzy prezentują szereg nowatorskich rozwiązań związanych z nauką języka niemieckiego i w niekonwencjonalny sposób przekazują informacje o Niemczech, między innymi w formie ciekawych gier, zabaw i konkursów.
Działania Goethe-Institut Polen w ramach projektu Deutsch Wagen Tour zostały uznane za oryginalne i nowatorskie w dziedzinie nauczania języków obcych, posiadające przy tym wymiar europejski. 15 grudnia 2010 projekt został nagrodzony certyfikatem „EUROPEAN LANGUAGE LABEL" – europejskim znakiem innowacyjności w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych.
Więcej informacji na temat Deutsch Wagen Tour na stronie.
*NAJZABAWNIEJSZE ŚLĄSKIE SŁOWA - WYNIKI PLEBISCYTU
*WSTRZĄSAJĄCA HISTORIA ŚMIERCI MAGDY Z SOSNOWCA - POZNAJ SZCZEGÓŁY
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?